25/02/2016

מתקני תחבורה ציבורית

כמה קישורים שחובבי התחבורה הציבורית יאהבו (הרוכב לאוטובוסים - אתה שומע?)

תחנת אוטובוס ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים
- צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים (הגוף שמתכנן את מערך התחבורה הירושלמי) מחפש מישהו שיתכנן אבטיפוס לתחנת אוטובוס ירושלמית עתידית - הזמנה להציע הצעות לתכנון אבטיפוס לתחנת אוטובוס עתידית לעיר ירושלים (הגשת הצעות עד 10/3/2016).

מאיזושהי סיבה יש לצוות תוכנית האב שני אתרים - jet.gov.il הוא האתר החדש יותר, אבל המכרזים עדיין מתפרסמים באתר הישן jtmt.gov.il - אז הנה גם קישור יציב לטווח הארוך.



- הרשות הארצית לתחבורה ציבורית (שעדיין אין לה אתר אינטרנט משל עצמה, אז הנה הדף בוויקיפדיה) מחפשת מנהל/ת תחום יישום ומתקני תח"צ, כלומר, מישהו שיעסוק ב"איתור, מיפוי, הסדרה ותכנון מתקני תחבורה ציבורית כגון: מסופים, מרכזי תחבורה עירוניים משולבים, תחנות קצה, תחנות ויסות, חניות תפעוליות, מתקני אחזקת ותפעול אוטובוסים ועוד" (הגשת מועמדות עד 1/3/2016). רועי דרור מספר על המכרז בפייסבוקו:

זוכרים את הפוסט על תחנת האוטובוס שלא עוזרת לכם בגשם, זוכרים את הפוסט של הסטארטפיסט שמתלונן שאין מידע נגיש בתחנה או שהאפל...
Posted by Roei Dror on Thursday, February 18, 2016


- המשרה הזו מתקשרת לדיון שיתקיים בכנסת ב-14/3 בנושא תשתיות תחבורה ציבורית (מסופים, חניוני אוטובוסים, חניוני לילה וכו') . את האיוונט אני יצרתי בקבוצת הפייסבוק "מקדמים תחבורה ציבורית בכנסת", שאותה הקמתי כדי להגביר את החשיפה התקשורתית של ועדת התחבורה הציבורית של הכנסת, בראשות ח"כ דב חנין. לאחרונה גם היה דיון באותה הוועדה בנושא תחבורה ציבורית במגזר הערבי, ונושא התשתיות היה אחד הנושאים המרכזיים (כי אם רוצים להוסיף עוד אוטובוסים, ואין חניון לילה, אז אי אפשר להתקדם). הנה יו"ר ועדת התחבורה הציבורית מספר על הדיון:

العربية ↓איך יכולים הערבים לנהור באוטובוסים כשהתחבורה הציבורית בישובים הערבים כל-כך מפגרת? כינסתי היום את ועדת המשנה לת...
Posted by ‎דב חנין Dov Khenin‎ on Monday, February 22, 2016

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שמח שקראת :) ותודה על התגובה. בקרוב אקרא אותה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...