22/04/2020

סיורים וירטואליים

לקראת יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל השקתי סיור וירטואלי בשביל העצמאות בתל אביב. הסיור ללא עלות, ובסוף יש חידון לכל המשפחה!

שלושים משתתפות ומשתתפים היו בפעם הראשונה. כיף גדול! הנה טעימה ממה שהיה.



מתוך הסיור הווירטואלי בשביל העצמאות

ממש התרגשתי, כאילו זה סיור ראשון שאני מדריך. ובאמת, סיור כזה לא היה לי אף פעם.

מוזמנות ומוזמנים להצטרף אלי לסיורים בסוף השבוע הקרוב:
- חמישי, 23/4, 16:00
- שישי, 24/4, 12:00
- שבת, 25/4, 11:00

כל הפרטים בקישור הזה - https://www.tlvxp.com/vtours



טיפים לעצמאים

בכל פוסט שלי אני משתדל לא רק לספר על מה שאני עושה, אלא גם לשתף עצמאים כמוני קצת במאחורי הקלעים. ובכן, במצב הנוכחי היה מי שהציע לי לעבור למרחב הווירטואלי. אני חשבתי שזה הזוי שמישהו ירצה לשבת מול המחשב ולעבור סיור וירטואלי. טעיתי בענק. סיורים וירטואליים הם להיט.

זה הזמן לנסות להמציא את עצמנו מחדש. זה כבר הפך לקלישאה, אבל המשבר הזה הוא גם הזדמנות. לשמחתי, הניסיון שלי הולך טוב. רק שימשיך ככה.

רציתי לשתף אתכם...

- פרסמתי את הסיור הווירטואלי הראשון שלי בשיטת "עשו זאת בעצמכם" - סיור וירטואלי באנגלית בשכונת גן החשמל. עד לאחרונה עבדתי לא מעט על פרסום סיורים קוליים דרך אפליקציית Voicemap. ואכן פרסמתי סיור קולי בגן החשמל, סיור קולי ב"עיר הלבנה" של תל אביב, וסיור קולי בשביל העצמאות. במצב הנוכחי, כשאי אפשר לטייל בחוץ, חיפשתי משהו שיוכל להתבסס על מה שכבר עשיתי. מסתבר שסיור וירטואלי - רעיון שחשבתי שבחיים לא יתפוס - הוא להיט עכשיו! תראו איך אפשר לטייל בתל אביב ולראות הכל ב-360 מעלות - למשל, בסיור הווירטואלי בשביל העצמאות.




- ערב העיון הווירטואלי במלאת מאה שנה ללכתו של אהרן שלוש (סבא של סבא-רבא שלי) היה הצלחה גדולה! מעל 125 משתתפות ומשתתפים באו לשמוע על האיש המיוחד הזה. אני הדרכתי סיור וירטואלי בעקבותיו - אותו בניתי על פלטפורמת Google Earth רבת הרושם. ההקלטה מהאירוע תעלה בעתיד הקרוב. בינתיים אפשר להתרשם מהחומרים שהועלו לאתר המשפחתי: Chelouche.net

- יפתח ואני הוצאנו פרק חדש בפודסקט "בהמשך לשיחתנו". הפעם על המלצות - כאלה שעדיף לא לקבל וכאלה שכדאי לתת. אפשר להאזין בנגן שכאן למטה, וגם להירשם באפליקציות הפודקסטים החביבות עליכם - של אפל, של גוגל, ספוטיפיי וכו'. יש אפילו ערוץ טלגרם. רוצו להאזין




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שמח שקראת :) ותודה על התגובה. בקרוב אקרא אותה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...