07/06/2020

בחזרה לשגרה (?)

לפני שבועיים חזרתי להדריך סיורים בתל אביב. זו הייתה הפעם הראשונה מאז תחילת מרץ. לקראת החזרה לשגרה, לא הייתי בטוח מה אני צריך לעשות. משרד התיירות לא הוציא הנחיות ספציפיות לסיורים מודרכים. אז עשיתי משהו שאני ממליץ לכל אחד שחוזר עכשיו לשגרה - לבקש עזרה.

פניתי לחברה בינלאומית (SanSee Systems) שמתמחה בהיגיינה ובריאות בשירותי תיירות בכלל ובסיורים מודרכים בפרט. מנכ"ל החברה, ג'ון פיל, מחזיק ביותר מ-30 שנות ניסיון בענף התיירות. הוא העביר אותי באופן אישי את תהליך ההכשרה וההסמכה שפיתח במיוחד לתקופה הזו. בעקבות זאת, הוענק לי תו תקן שמעיד על כך שאני עומד בסטנדרט הגבוה ביותר של שמירה על בריאות המשתתפים בסיורים שלי (ואני העסק הראשון בישראל שקיבל אותו).



ויותר חשוב מזה שקיבלתי ייעוץ מעולה על איך להתנהג עכשיו כדי לשמור על הלקוחות שלי (וגם למנוע מראש תלונות אפשריות) - דאגתי לפרסם את זה באתר שלי תחת הכותרת "שומרים על הבריאות". זה בעצם מדריך ללקוחות פוטנציאליים שעונה על כמה שאלות בסיסיות, כמו האם מותר עכשיו לעשות סיורים מודרכים בתל אביב (כן) והאם הסיורים שלי עומדים בהנחיות של משרד הבריאות (כן).

אז אם אתם עסק שחוזר עכשיו לשגרה - אל תתביישו לקבל עצות. ככה תשמרו על הבריאות שלכם ושל הלקוחות שלכם, וגם יחסכו מכם ביקורות שליליות מלקוחות שמקפידים יותר על ההנחיות. והכי חשוב - שתפו את הלקוחות שלכם בכל הטקטיקות שאתם מיישמים כדי לשמור על הבריאות שלהם. זה יגרום להם לסמוך עליכם יותר.

רציתי לשתף אתכם


- חזרתי להדריך סיורים בתל אביב (יאיי!) ותודה רבה לכל המשתתפות והמשתתפים! תודה מיוחדת לסימונה ולנדב ממרכז קהילתי דב הוז בתל אביב, שהחזירו אותי לשגרה. מי שרוצה להצטרף לסיורים פתוחים, כרגע יש שני מועדים בחודשיים הקרובים - סיור בנווה צדק בסוף יוני, וסיור בעקבות נשים בתל אביב באמצע יולי (הסיורים הללו בשיתוף פעולה עם "קלאב 50").

מקפידים על שני מטר ומסכות. הנורמלי החדש


- אני ממשיך להדריך סיורים וירטואליים ב-zoom בשיתוף פעולה עם עמותת "שכולו טוב" שפועלת למען שיקום ושילוב של אנשים עם מוגבלויות. אתם יכולים לראות באתר "שכולו טוב" את ההקלטות של הסיורים הווירטואליים שערכתי עבורם בשביל העצמאות, בנווה צדק וברחוב דיזנגוף. בעוד שבוע וקצת יהיה גם אחד בעקבות נשים בתל אביב (צריך לעקוב אחרי לוח האירועים הזה).

- הדרכתי סיור וירטואלי בשביל העצמאות בתל אביב עבור המחוז הציוני בבולטימור (Baltimore Zionist District). תוכל לצפות בהקלטה של הסיור (אם כי בהקלטה אין את החלק השני של הסיור, שכלל חידון כיפי). אם זה נשמע לכם מעניין, אז מתוכנן עוד סיור וירטואלי בשבוע הבא (באנגלית כמובן), והפעם על נשים גדולות בתל אביב הקטנה | להרשמה - White City Ladies: A Feminist Virtual Tour in Tel Aviv

גינת רות
תחנה בסיור בעקבות נשים. גינת רות


- לקראת הסיור בעקבות נשים בתל אביב באנגלית, יצרתי גרסת סיור 360° שאפשר לעשות באופן עצמאי. מוזמנים להתנסות - Feminist Virtual Tour in Tel Aviv with Tomer. יש גם גרסא של סיור קולי וגרסא מוקדמת של טקסט ותמונות (נוח להדפסה אם תרצו לטייל בעצמכם): בעקבות נערת ריינס >

- פרסמתי באתר שלי את לוח השנה של הטבע העירוני בתל אביב. מתי אפשר לראות פריחה אדומה בתל אביב (ממש עכשיו!) ומתי צריך לחפש תמרים על הדקלים? | לקריאה - טבע עירוני >

הצאלון חוגג עכשיו. טבע עירוני


לעוד דברים שאני עושה כמדריך סיורים בתל אביב - בקרו באתר שלי TLVXP.com והירשמו לקבלת עדכונים במייל

**

- הוצאתי גיליון חדש של הניוזלטר "מהנעשה בערינו", והפעם כתבתי על הגל השני שלא ציפו לו - המחאה נגד אלימות משטרתית בארצות הברית ובמדינות אחרות

לעוד דברים שאני עושה כמומחה לערים - בקרו באתר שלי Urbanizator.com והירשמו לניוזלטר "מהנעשה בערינו" שאני מוציא מדי שבוע/יים

**

- יצאו שני פרקים חדשים של הפודקסט "היסטוריה לילדים" עם יובל מלחי שאותם אני כתבתי - על המגנה כרטה ועל פרדה אקלום. אני עושה את המחקר והכתיבה, אבל יובל לוקח את החומרים והופך אותם לחגיגה לאוזניים. רוצו להאזין!

- יצאו שני פרקים חדשים של הפודקסט "בהמשך לשיחתנו", שבו חברי, יפתח גולדוין, ואני משוחחים על נושאים ברומו של העולם. בפרקים האחרונים שוחחנו על העולם הווירטואלי ועל כעס. אפשר, ואפילו מומלץ, להאזין באפליקציית הפודקסטים החביבה עליכם - בהמשך לשיחתנו באפל פודקסטס | בהמשך לשיחתנו בגוגל פודקסטסבהמשך לשיחתנו בספוטיפיי.

באולפן ההקלטות הקרוי גם "בית"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שמח שקראת :) ותודה על התגובה. בקרוב אקרא אותה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...